Vad gör man?

Vad gör man om man befinner sig i denna sits?

Man blir erbjuden ett jobb

*Ett jobb på en fastighetsförmedling
*Ett jobb i ett annat land (Danmark, kanske inte så mycket annat land men ni förstår vinken)
*Ett jobb där du ringer upp kunder som har köpt/Sålt sin lägenhet via Fastighetsförmedlingen och erbjuder juridisk hjälp, flytttjänster, homestaging(Styling och liknande)
*Ett jobb där du tar emot alla bokningar för visningar och har direkt kontakt med mäklarna i Sverige
*Ett jobb där du tjänar 20,000 DKR (Enligt forex 24,938 SEK)
*Ett jobb där man tvingas jobba 12,5 H minst en gång i veckan
*Ett jobb som innebär en viss del "Kalla samtal" det vill säga ringa upp kunder som inte är med i systemet..(Jag hatar denna uppgift, jag är ingen säljmänniska och jag vägrar tvinga folk till att köpa, jag har ingen säljaranda)

Vad gör man?
Funderar man?
Ska man gå emot sina principer?

Uppdatering: Nu ringde de från ett annat fastighetsbolag, men här i Malmö och ville att jag skulle komma på intervju som förvaltningsassistent.....

Vad är det som händer?
Vågar jag avar lycklig?`

Nej inte ta ut något i förskott!!! Fy....

Och för att inte ta ut något i förskott så bjussar jag på lite bilder från i fredags (Klicka på bilderna för större format)

Sandra Serverar Drickat
 

Jag & A Dricker Drinkar
 
Sandra ser bekväm ut
 
Sandra tyckte INTE om hennes dricka (Som vi drack för att fira hennes nya jobb)
 
Här är spelet i full gång
 
Sandra & Molly har det trevligt

Jag & Molly

Spelet håller på och Sandra gör allt för att störa med sin pipa 

Sandra är otroligt koncentrerad
  
Sandra tycker om Pina Colada.. tycker ni inte det ser ut så? 

A gör som vanligt sin "Sne Pose" (en dag kommer huvudet stanna i den positionen!)
 
Christian tyckte drickat smakade OK!
 
A
försöker förklara för C vad han menar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback