Toppade på Mosaik

I fredags så unnande Jag & A oss lite extra mys så vi cyklade ner till stortorget och käkade på Mosaik.
Underbar som alltid och det var A's första gång där, han blev lika såld som mig kan jag berätta!!

Vi beställde in 6 rätter och en flaska vin, han hade jobbat 12h och jag hade inte ätit något sen lunch (11,15 mat vid 20,30) behöver jag ens berättade att vi blev påverkade av vinet?

Vi satt och fnittrade so två små fjortisar och på väg till toa fick andreas stödja sit på stolarna... pinsamt värre....

Om än pinsamt så var det otroligt roligt, vi skrattade och fnissade och var högljudda till den milda grad att folk tittade.. det var då vi bestämde oss för att gå hem.

Behlver jag nämna att jag snubblade i trappan??

Såklart jag gjorde, det var ju bara pricken över i:et.... det var bara det som saknades!!!


Oj vad kul vi hade!!! hela denna helgen som passerat har varit väldigt rolig, såhär roligt har jag inte haft på ett riktigt bra tag(Då pratar vi hela helger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback