Skit då!

Jaha, nu ska man sitta med upplärning också. hela dagen idag och hela dagen imorgon

Jag har verkligen ingen lust  med detta!!!!

inte nog med att jag mår riktig illa! Jag ska sitta och ha någon brevid mig påklistrad under TVÅ dagar....
Sen fortsätter det på måndagen igen...

Fan.. ja kan inte mer än att tycka synd om mig själv...

Eftersom jag varit sjuk så finns det inte mycket att rapportera. jag har varit sjuk hela helgen och suttit hundvakt...
Det är allt... hör ni det!? ALLT jag har gjort....

Så detta kommer bli det sista inlägget för veckan...

Kommer sakna er sååå mycket!!!

A Springer med hundarna
image601

Micke busar i buskarna
image602

Båda djuren vill gärna bada!
image603

En liten puss fick vi med också, helt jävla oren u huden, fan vad mycket finnar jag fått, helt otroligt! men det är kanske så när man är sjuk?
image604



image606

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback