Sista dagen!

Sista dagen på jobbet blir den 19/11 Käns rätt bra...

Kanske ska jag sjukta bak det lite så min sista dag blir den 16:e istället?
Ska man vara lite girig eller vad säger ni?

I måndags firade vi med bubbel och tacos (Vilken vidrig blandning men känslan var där)
I går firade vi med stor fika på esspresso house
(Grillad panini med kyckling och sambal, en lite is chai samt cheese cake som vi delade på, till efterrätt)

Undrar hur vi firar idag? Jag tror vi MÅSTE fira med städning inför lördagen.... Känns inte speciellt lockande..

Skit också vad muppig jag ser ut på kortet, jag fattar inte det! VARJE GÅNG.

Jag måste faktiskt skylla på A's handhavande med kameran, han är SKIT DÅLIG på att ta kort, helt jävla ur fokus och darrig.. det måste vara så, för när jag tar själv eller när tex Anna tog (Tex på günters fest) så blir bilderna i.a.f hyfsade/bra.

ELLER så är det jag som är helt jävla ur fokus och darrig =P??

Spana in det Lila skitet jag har i örat

image615

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har i a f rejäla hooters :) Du får ordna ett stativ till A... Kram sissi

2007-10-31 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback