Ombildning

Igår tog jag tag i detta med ombildning av vårt hyreshus.. (Vuxen poäng någon?)
Jag knåpade ihop ett blad där jag förklarade vad det innebär, hur man går tillväga och vad som kommer ske härnäst.. blev väldigt nöjd med resultatet.

Printade ut  20 ex och skickade A att lämna dem i de olika brevlådorna i A & B-huset.. Han gjorde det idag vid 10 och nu precis så fick A ett samtal från en intressent..

Känns jätte roligt och vi är nu ETT steg närmre.. även om vi inte pratar några JÄTTEkliv så räknas minsta lilla... vi är nu tillräckligt många för att starta en styrelse och BARA det är riktigt bra!

Så nu väntar vi.. och väntar... och väntar

Det enda som gäller nu i steg ett är att se vilka som är intresserade och se om där ens finns intresse!
---------------------------------------------

Idag så är det storhandling som gäller, frysen är tom förutom ett paket med beacon och en liten skriva falukorv...
Så hur mycket jag än skulle behöva göra annat idag så får jag ta det viktigaste först...

-------------------------------
Sandra Motte får nycklarna till hon och sambons nya lägenhet idag.. så hon är helt lyrisk... det är förstått

------------------------------------
Hallowenfestplaner är på gång för full rulle, det planeras och fixas för att det ska bli av och VAR, NÄR, HUR är frågor som ständigt cirkulerar...
som jag sagt innan så är ALLA som läse min blogg välkommna även folk jag inte umgås så flitigt med såsom
Louise
Miia
Jennie (Har redan uttryckt sitt intresse)
Tove
Och många fler (Har inte tid att skriva ner, det var ni som kom först "to my mind")

Är ni intresserade av att komma så lämna en kommentar eller ring mig, och skulle ni inte vilja komma så skit i att lämna en kommentar så kan vi låtsas om att ni "Glömde" och så mår ingen sämre för det? `'
Eller hur? 
Det tycker jag vi tar i hand på =)


Nej nu måste jag sluta... måste jobba.... måste jobba

Kommentarer
Postat av: Louise

När är festen? kram

2007-10-11 @ 16:56:11
Postat av: Sandra

Nu är jag vaken, ska klä på mig, sen till lgh igen för en massa fixande...phuu...
Den ligger ju precis mitt emot rönnen, nobelv 70, så vill du komma in och säga hej och se på kaoset på väg hem från jobb är du välkommen=)
nej, nu måste jag skynda mig! Kram

2007-10-12 @ 08:42:01
Postat av: Croneman

Tack för inbjudningen =) Men du får smsa och berätta mer PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback