Och så kör vi en tisdag

En tisdag var det ja.. Kanske en tisdag som alla andra tisdagar i detta helvetets ekorrhjul?!

Faktiskt inte.......

Idag har jag PLANER, förstår ni vad detta innebär?

inte så mycket... mer än att jag ska göra något efter jobb.... planer... det rullar lätt av tungan... P L A N E R...... fint

Så vill ni veta vad jag ska göra? kanske inte, men jag antar att ni läser denna utmärkta blogg av någon anledning?

Nåväl.........

Idag ska jag till en nagelstudio(18,30), jag ska förstärka mina naglar och få fransk manikyr.. det ska bli otroligt skönt och billigt (Vi pratar kompis-rabatt)

Så är det någon som vill bygga naglar så hör av Er
Helt nagelset med manikyr 300:-
Fransk manikyr på egna naglar + förstärkning 150:-

Men innan dess så ska vi hämta vår nya tv:n.. tv:n som tydligen är bättre än min lilla tjockis där hemma...
Jag kan väl hålla med om att den säkert har en del finesser men jag har svårt att tro att den nya tv:n och jag kommer ha samma fina förhållande som jag har till min tjockis... min lilla Telefunken....

Och EFTER eller FÖRE det så ska jag ner till Yves Rocher... vunnit på lotteri kanske ni tänker men ikke... När sandra och jag hade Spa-dag i lördags så innebar det fotbad, ansiktsmask och nagelvård... de produkter hon hade med sig för ansiktet var just från Yves Rocher, och efter att ha provat och sett resultatet så vart jag såld...

Jag har alltid haft ett horn i sidan till Yves Rocher och beskyllt dem för att vara både dåliga(Produkterna alltså) och Lurendrejare (Med syfte på lotteriet och allt där man ALLTID vinner) utan att ens ha provat deras produkter...
Fan....
Förlåt ,Yves Rocher... och denna gången menar jag det!

I.a.f... jag har suttit och spanat igenom en del av deras sortiment och besultat mig för en viss hudserie...
Jag satt hemma och surfade och efter en stund kom A krypandes och frågade försiktigt
 -"Vad har jag för hudtyp?"

Så nu har vi båda hittat varsen egen hudvårdsserie som kommer passa oss..
Ibland känns det verkligen som om jag lyckats med A...
Han är totalt underbar(och inte bara för att han vill ta hand om sitt yttre)

Jag blev dock lite orolig när han frågade
-Hur kan man bli sådär slät i huden?"
Jag: Ja, med en fondation eller lite puder så brukan man bli rätt slät. hurså?
- Nää, jag kanske borde prova det? Han, makeup-stylisten vi såg på malmömässan.. du tyckte ju han hade så fin hy...
Jag: Ja, men han var ju sminkad.. då kan alla se så släta ut...
-Jo, ja men man kanske kunde prova det?

jag sa METROSEXUELL inte HOMOSEXUELL....

Men jag ska inte vara den som är den, känner han för att bära smink så får han gärna... men den dagen då har har mer smink än mig eller går runt i mina underkläder för att "Det käns skönt mot huden"
Den dagen drar jag..................... och skaffar mig en byggnadsarbetare

(På något vis så känns det som om A vill göra ALLT som jag säger är "Bra" eller "snyggt" på människor av det motsatta könet.. bara för att jag påpekar att en Gay-makeup-stylist har fin och slät hud p.g.a sminket så betyder inte det att jag vill att HAN ska sminka sig.. nåja vi får se hur det går)

Här är i.a.f en liten bild från Sandras & min Spa-dag

En annan typ av "Face-Off"
image548

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback