Nu!

Nu är det dax, nu har jag lite mer tid.. här kommer helgens bilder


Syster(Sinnesslö?) & Stina....hemma hos Tony.. Anna och jag hade varsin kaluha framför oss
image586

Jag & Anna Banana Myser i soffan
image587

Vi i taxin, fan så kul & grym taxichaffis som kördre oss. Annika fick t.o.m kissa för fast pris!
image588

Vi ser glada ut på Raj Raj/Livingroom
image589

Fan vad på G vi är!! Stinsen & Jag.. fy fan man kan nästan räkna drinkarna i våra ögon!
image590

Redbull vodka var på sin plats för att hjälpa oss härda ut!!
image591

Jag & Anna är lyckliga.. jag är nog lite FÖR lycklig på denna bild
image592

Till slut, Günter And The sunshinegirls! Kolla Stinas Ständiga BH
image593


Fy tusan vilken underbar kväll!!!! Gratis sprit, gratis käk och massa dansande.. fan vad vi dansade.... det var underbart!!! och so ni kan se på visa bilder (Herregud) så blev det en aning sprit...

image594

På bilden ovan så ser ni "Alla oss" ni ser även min syster pojkvän på bilden, eftersom han tittade mordiskt på mig och förklarade "Du lägger inte ut en bild på mig på bloggen" så vågar jag inte berätta vem av dem det är MEN jag kan säga vem det INTE är och det är inte "kostymen"... visst ser han trevlig ut, super trevlig??
Han fick MVG av mig på fyllan i.a.f.. det berättade min syster dagen efter....
Just nu är jag inte i bestånd att ta tillbaka min rankning heller....

Fan vad generös jag var med mina betyg då...jag som annars brukar vara rätt kritisk.. mest mot mig själv dock...

Nåväl, jag kan trösta mig med att jag inte "fylle-snackar" såsom min syster gjorde...
Ja, Jävlar vad hon bredde på... Men jag kan inte hjälpa att ta åt mig av det hon sa (Är jag så svältfödd på beröm?)
Hon är fin hon, min syster... min alldeles egna (Om änn lite sinnesslöa) syster... Puss på dig!

P.S 1. Tony, kan man klara av att vara med på en vimmelbild som läggs upp på en sida som hela Sverige har tillgång till så kan man fan klara att ligga upp på en sketen liten blogg"

P.S 2. Tony Uttalas Tånni (Gärna på bred skånska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback