Jag har....

Jag besitter en känsla av obehag idag, nästan hela dagen....

Vet inte vad det beror på riktigt....

Ohh det finns en sak som jag bara vill skriva på bloggen, men jag kan inte

Är rädd att obehöriga personer har fått tillträde till bloggen.....

Nåväl....

Fan vad tomt det är om komentarer här helt plötsligt, tråkigt....

Johanna, jag kommer förbi butiken på lördag! är du där hela dagen?

------------------------------------------------------------

När jag ändå babblar på så kan jag lika gärna berätta att jag lyxade till det i tisdags, jag gjorde go mat och drack ett STORT (Okej två mellan stora) glas vin.... det var lyx för mig, att få luta mig tillbaka i sofan, pusta ut efter jobb och matlagning och bara njuta maten och vinet....

DET är vardagslyx för mig (Alkis-varning eller vuxenpoäng?)

Ser förjävlig och osminkad ut men jag vill bara visa poängen
(Shit i helvete vilken finne! ja, så blir det när man har mens i tre månader non-stop)
image596

Kommentarer
Postat av: Louise

Helt klart vuxenpoäng :) Vi kan väl skylla på det, eller?

2007-10-18 @ 13:01:34
Postat av: Sandra

Jag röstar också för vuxenpoäng.

2007-10-18 @ 15:10:26
Postat av: Johanna

Om öppettiderna 10-14 räknas som hela dagen så är jag där hela dan :D

2007-10-18 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback