Jag har min Pappas hår..

Rubriken kanske får en att äcklas lite men jag ska berätta hur jag menar så häng på.

Ni vet hur man säger "Hon har sin mammas näsa" eller "Han har sin pappas ögon"

Jag har min pappas hår bland annat (Och feta vader, men det är inte det som inlägget handlar om!)

Pappa har lockigt hår.. mellanstora lockar.. och det har jag också.. jag plattar ALLTID mitt hår eftersom jag själv inte trivs med lockarna och det är inte alltid det blir bra...
Visst skulle jag torka det själv och låta det torka INNAN jag gick och la mig så skulle jag säkert vackna upp med de jävla lockarna.. men nu brukar jag alltid duscha innan jag går till sängs vilket resulterar i fina lockar på ena sidan och platta ruffsiga lockar på den andra (Sidan jag sovit på).

Men ibland får jag till det utan att jag gör något.. som igår när jag vaknade och såg att lockarna lagt sig fint..

Jag letade fram luggen och plattade den.. så det blev lite tufft och komplimanger var på sin plats... tills jag fick höra

"Det ser mycket bättre ut sådär"

JAHA!?... kunde du inte bara sagt som alla andra? att det var fint???
Så du menar att min vanliga frisyr är sämre?
JAHA!? MYCKET bättre tydligen... inte bara att det ser bra ut.. det ser bra MYCKEt bättre ut...

Känner mig som en ful jäkel idag dock.. jag har ju plattat mitt hår...

Bilderna är väl sådär.... men man ser lite i.a.f =)

  


Kommentarer
Postat av: Storstrumpan

Jag tycker att Du är jättefin i vilket som men var glad för Dina lockar! Många skulle döda för dem =)

2007-10-04 @ 08:47:46
Postat av: Lill strumpan

"Nagel-jessica" har gjort dem. hon gör dem hemma hos sig
helt set med tippar 300:-
Påfyllning 200:-
Hon rekomendrar återbesök var 3 vecka
Ring mig så får du hennes nummer

Postat av: Sandra

Hehe, en person som är lite klantig på att formulera sig?? Kunde lika gärna varit jag, som sällan har vett att formulera mig i huvudet INNAN jag säger något.=)
I vilket fall som helst skulle jag döda för dina lockar. det är sådana jävlar jag får slita med locktången för att få fram. Tänk på det, du. Kram

2007-10-04 @ 10:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback