Igår var en jävla dag

Igår var en riktigt urusel dag för mig!
Tyvärr kan jag inte berätta så mycket mer än att en person som jag var väldigt mån om att få bekräftelse ifrån totalta krossade mig genom att säga att jag var värdelös och att jag inte åstadkommit något av mitt liv...

Om du vill veta hela historien så skicka ett mail till mig så lovar jag att berätta allt!!!

Så förutom att jag fick cykla i storm(Jävlar vad det blåste i hamnen) där det kändes so om man stod stilla fast man trampade på för glatta livet.
Trampade jag i vad som säkert var hundbajs
Fick en massa smuts uppvimmlande i ansiktet av all den jävla blåsten
Fick ett stort korn i ögat så ögat började rinna och ha sig.

Allt  som kunde gå fel gick fel, maten jag gjorde blev inte så god som jag hoppats, jag fick göra om mitt the 2ggr bara för att jag lät påsen ligga i för länge så teet blev beskt.. en massa skit hände

Och nu är jag sjuk också.... snorig, ont i halsen och slö...

Fick åka till Sandra Mottes nya jobb och prata av mig lite, det var skönt.. saknat henne.
------------------------------------------------

Vi fick hem ett blad från ett nytt hak som öppnat vid oss och här har ni lite av vad som fanns på menyn

Vi börjar med Att kolla in Banana Splitten som tydligen serveras med glas inte glass. det tycker jag verkar lite läskigt och får överlåta den rätten helt till alla fakirer där ute.
image597

Om Vi sen kollar lite länge ner så ser vi en mycket märklig "Koktail" som serveras med  ingredienser jag alldrig hört talas om. Banan köper jag, det är gott. Apple kan jag bara anta att det är engelska för äpple. Kivi samma sak där, jag HOPPAS att de menar Kiwi. Ägg säger ju sig själv, även om jag tycker det är en märklig ingrediens. Sen har v de där sista MJULK... vad i hela fridens namn är MJULK?? Är det mjölk? är det en ingrediens som finns men som jag inte känner till??
image598

Denna tyckte jag var så himmla rolig, ordet är hysteriskt roligt.. vad fan är ett knackat brytbröd för något??
Sorry men jag är intehelt insatt i matlagning så det ordet är helt främmat för mig.
image599

Denna får de faktiskt cred för, jag vet helle rinte hur man stavar till bearnaise-såz
Kolla på raden under... mmmm oxlamirade biff... mmm gott.. ge mig!
image600

Det var allt jag hade, orkade inte fotografera hela menyn som bestod av 3 sidor...

Detta var ett litet ljus i mitt mörker, jag hade haft en jävla dag som sagt... och jag drömde feberdrömmar hela natten... kul?

...................njae

Kommentarer
Postat av: Sanni

ojoj, det var inte många rätt där. jag hade ett ställe i närheten av mig som serverade "kyckling-betar med boms" (kycklingbitar med pommes). det tyckte inte jag lät så gott. stället finns inte kvar längre.

hatar såna där dagar när verkligen ALLT går åt helvete. då vill man bara kura ihop sig i fosterställning under en filt och sova till nästa morgon. hoppas idag är en bättre dag. kram på dig!

2007-10-19 @ 15:43:51
Postat av: Miia

Huh, där skulle jag inte våga äta! Tänk om de handlat råttkött istället för rått kött till ingredienserna för att de varken kan läsa eller skriva... Kivi förresten betyder sten på finska, snacka om svårsmält mat ;) Hoppas du får en mysig lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback