Helgens bravader

I fredags efter jobb fick jag kila ner på stan för att inhandla en present till A's mamma (Eftersom att det inte skulle bli av annars).

Det blev ett fint halsband med matchande armband.
Det bjöds på fondue hemma hos familjen Lindh och det blev även en hel del sprit.
Speciellt för A's mamma som rent ut sagt blev skit knagad!
Hon fick gå och lägga sig!!!

image607

Söta Lilian som klipper mig och numera Även min mamma och kompisen "Sandra Jobb"
image608

På lördagen var det dax för shopping med Sandra Motte. Hon hade inte handlar ordentligt på flera månader och kände att hon var tvungen att sätta sprätt på sin första "Riktiga" lön på flera månader, jag handlade inte för lika mycket och jag är ganska glad över det =)
image609

Vi gick även med en skymtning av en Pride-Parad och efter det var vi på topp.. jag konstaterade att jag inte har något emot att vara en "Fag Hag"

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback