Helg

Helgen har varit jätte bra men som vanligt så går den för fort...

I fredags hade vi folk hemma (Sandra & Rille) vi drack lite vin & drinkar åt snacks och spelade spel.. Roligt och här kommer några bilder

Förebereder spelet


Spelet är i full gång


Jag är lycklig efter några glas vin!


Sandra dokumenterar händelserna


Sandra är söt under en rökpaus på gården


Rille utforskar sin feminina sida


A & Rille pratar känslor....med en white russian i handen


Och vidare till lite andra nyheter, jag köpte en helt underbar mössa i lördags. Jag är så totalt förälskad och enligt Elin Kling är den ju sååååå rätt också =P....

Man vill ju inte vara fel... man vill ju vara rätt... eller hur???

Syns inte så mycket på korten eftersom A är så darrig på händerna!!!

Fan så alternativ jag är!
Loves it!

(På kvällen så käkade vi på Jensens.. det var mysigt)

image579image580

Söndagen spenderades med lägenhetsvisningar och sedan in på ikea för att fixa lite förvaring åt mina väskor och skor.. känns jätte skönt att ha det fixat och rummet blev så mycket luftigare plus att vi fick upp en lampa som vi haft liggandes hur länge som helst.... och lite annat smått och gott... bilder hade funnits om jag inte glömt kameran hemma....

På kvällen när allt var färdigt så tog jag ett fotbad och kollade på The Simpsons movie... så nu vet jag vad alla menar när de säger "Spider pig"

Well well.. lite smått och gott från mig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback