Fuck you El-giganten

Det blir ingen tv idag...
Den låg FORTFARANDE kvar på deras centrallager....

Samma lager som den låg på sist?... det förtäljer inte historien men hur många centrallager finns det här nere?

Vilka söliga jävlar... ursäkta min franska men vilka FI**OR

och A är ju så jäkla snäll och bara accepterar.. att dem är FI**OR
Jag har god lust att ringa och skrika KOMPENSATION!!!!!

Men sen tar jag mig i kragen, inser att dagen inte blev som jag trodde och försöker fylla den med annat istället...

MEN jag vill bara säga EN sak, FUCK YOU EL-GIGANTEN

Nytt från arbetsplatsen: en utav de nya här blev varslad idag.. känns jävligt jobbigt och tråkigt =(

Kommentarer
Postat av: Miia

Varslad??

Postat av: Alexandra

Varslad = Uppsagd

2007-10-05 @ 11:06:15
URL: http://critic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback