Dumlekakor

Igår bakade jag.. kände mig riktigt husmoderlig

Det blev dumlekakor.. ett recept jag trillade in på under gårdagen..

Eftersom A är ett sådant kakmonster så tänktejag göra detta åt honom

Han älskade dem....

Så jag är nöjd...

Vet ni vad jag mer är nöjd med?

Mina naglar som jag byggde igår... jävligt läckra och hade jag haft sladden till kameran med mig så hade ni också kunnat få ta del av mina naglar... nu får ni kanske vänta tills imorgon

Jag är på likgiltligt humör idag.... känns sådär...

Tackade nej till erik olsson jobbet och det kändes så bra... men sen ringer de upp IGEN och erbjuder något annat och jag kan ju inte säga nej igen eftersom jag är en sådan jävla fegis.. så jag lovar att kolla upp mina tider och återkomma till honom.... FAN i helvete!!!!
VARFÖR OHH VARFÖR sätter jag mig alltid i skiten...

Rövhål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback