Då är det kontraktskrivning

Här går det undan!

På min lunch idag (12,15) åker jag och skriver på kontraktet för det nya jobbet!

Ni som kanske orkar bry er kanske vill veta mer om vad det är för något jag ska hitta på?

Jag kommer jobba som uthyrare, jag kommer hyra ut TRUCKAR. haha fattar ni?
Jag i mina klackar ute i verkstaden? det kommer bli grymt!

Jag kommer även ansvara för ett gäng säljare på uthyrningen (Hur gör man där?!)

Jag kommer in med noll kunskaper inom området men jag kan lova Er och min nya arbetsgivare att jag kommer göra allt för att kicka ass!!

Jag ser så jäkla mycket fram emot lite jämnare könsfördelning, slippa allt detta ständiga skitsnack, den dåliga stämningen som ligger som ett tjockt täcke över arbetsplatsen och trots att jag märker skillnaden från det att jag började här tills nu (Att den blivit flera ggr bättre) så känner jag att orosmolnen fortfarande ligger över hela arbetsplatsen.

Jag har svårt att förstå hur stämningen fortfarande kan vara dålig trots att vi nästan har en helt ny styrka, Folk byts ut och folk slutar... men FORTFARANDE visar den där kvävande och bittra stämningen sitt fula ansikte då och då.

Jag har försökt att finna alla möjliga alternativ till detta och har vägt alla anledningar mot lösningar men kommer ändå fram till samma slutsats...
"Vi är BARA damer här"

Det MÅSTE vara där problemet ligger, vi älskar skitsnack, vi älskar att skvallra och vi älskar intriger.

Så fort någon går iväg med chefen så sätts tjattret igång, vi går igång på det och efter ett tag finns där inte en enda stolsdyna i lokalen som är torr...

Lite snuskigt möjligtvis men det är så det känns, folk blir hispiga och adrenalinet sprutar som aldirg förr

* Ska hon sluta?
* Ska hon få sparken?
* Vad händer nu!!???

Men vet ni vad det bästa är?

JAG BEHÖVER INTE BRY MIG MER!!!!

JAG      BEHÖVER      INTE             BRY           MIG!!!

käns underbart att säga!

Nu ska jag härifrån........

FUCKING FINALY!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, underbart=O)=)=)=)=)

2007-10-30 @ 12:47:31
Postat av: Louise

Fan vad gött!!!! Känns bra va?

2007-10-30 @ 13:38:25
Postat av: Miia

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback