Buttericks

Jag slutar 15,30 idag så jag passar på att kila ner på stan en snabbis, in på buttericks och kolla utbudet...


Jag läser igenom lite gammla inlägg (I brits på annat att göra på jobb) och finner mig själv funderandes på om jag inte besitter någon som helst skam i denna strl 40 till kropp??

Varför oh varför berättar jag om min menstration??
Bryr ni Er?
läser Ni det?
Äcklas ni?

Fan...

Nåja det är bara att konstatera att jag känner mig så pass trygg( Eller nochalant) att jag kan dela med mig av mitt allra innersta...

(Självklart berättar jag inte om mitt allra ALLRA innersta... för då hade jag inte haft några vänner kvar muhahahahaha...... Men gud så knäpp jag är!)

Dax att avsluta och packa ihop så smått...

När den långa visaren pekar på 6 och den lilla visaren pekar på 3 så är klockan 15,30 (För Er som inte kan klockan, jag kunde typ inte kolckan förän jag gick i 7:an eller så.. pinsamt) och då är jag härifrån!

Tro nu inte att denna klockan pekar på halv fyra, det stämmer inte..
den pekar på för över halv åtta [19,35] 

image581


It's A New low for my people...A new low

Kommentarer
Postat av: Johanna

buttericks utbud suger ;) de är dessutom dyrare och tråkigare än partyland. *reklam reklam* :D
Men ärligt, om du ska ha halloweengrejer så har party land riktigt coola grejer, amerikanerna kan ju ändå halloween bäst :D

2007-10-12 @ 09:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback