Vill du ha gratis Grejer?

Jag har registerat mig på en sida som heter Buzzador, där igenom får jag en mängd erbjudande till och från om att prova gratis produkter.
Först fick jag prova extras nya halsbtabletter och så fick jag sex olika smaker och fem av var sort. Sen fick jag hem en gigantisk kartong med 20st påsar chips att utvärdera.
A, har fått hem 20st flaskor av nivea for men ansiktsprodukter
A, har även fått spela 100:- på någon spelsida.

Ju fler poäng du får desto grymmare blir produkterna.
Förra året så fick några tjejer den nya "Playstation pink" och i julas fick några tjejer sex and the city dvdboxen
Fattar ni hur jävla mycket jag ville ha den... men då är det ju bra att jag har mina 20 påsar chips som jag kan trycka i mig!

HALLÅ!! jag vill ha playstation och dvdboxar.... inte chips....

Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Alexandra.pe):
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Alexandra.pe   

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
 http://www.buzzador.com?refstr=Alexandra.pe


Hälsningar

Alexandra.pe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback