Underbart!

Jag är bakis idag!!!!
Min sista dag på jobbet idag!!!

Jag fick en mycket trevlig blomma och en super snygg ljushållare (jag älskar ju ljus!!!)
Jag trodde verkligen inte jag skulle få NÅGOT men oj så fel jag hade!!!!
image625

image626

Igår var jag på middag hos Sanni.
Hon hade lagat tre rätters och skämde bort mig totalt.
Vi åt grymma förätter inpackade i små paket med smördeg, någon fransk ost och oliver.... mmmmm
Till huvudrätt blev det vilt med hasselbackspotatis och kantareller... underbart!!
Och slutligen till efterätt hade hon gjort egen glass med passionsfrukt och till det hade vi varma hallon.... ohhh gud!!!

Det var så himmla underbart men främst LYXIGT att kunna göra något sådant mitt i veckan!!!
Måste se till att få det som en grej man gör lite oftare.
Man behöver ju inte lägga ner hela studiebidraget på det men att kanske köra en ostbricka, en tacoskväll eller något annat??
Lite vin & skvaller mitt i veckan mår vi nog alla bra av.

Vi hade väldigt djupa diskussioner och jag kände att vi kom varandra lite närmre.
Vi pratade om livet, vad som förväntas av oss som människor men även vad "samhället" har för riktlinjer för oss kvinnor.. att man ska ha hunnit vissa saker inom en viss ålder o.s.v

Det visar sig att vi tänker väldigt lika i mycket och det är inte ofta jag sitter och pratar så djupt med NÅGON
Det kändes helt enkelt riktigt bra!!!

Jag vet inte om det var vinet som pratade en del också eller vad säger du Sanni? hahaha

Det blev en hel del glas, STORA glas...aj aj aj

Slaktaren visar upp


Lite förätter och vin





Så duktig som sliter för min skull, blev lite orolig när det började ryka väldans från stekpannan


Mumsigt!!


Fint dukat var det också!


Awwww


Njutbart!!!


Sanni fick känna pressen från min kamera(bjuder man mig på något så följer automatiskt kameran med det borde folk veta vid detta laget) och hon lyckades bli riktigt snygg på alla bilder.

(Hahaha, SANNI! så jävla fort det gick att cykla hem! jag var så full och så oansvarig, det hade kunnat hända något!! Och så lös du med den ficklampan genom fönstret på mig haha... )

Sanni konstaterade att Fond är underskattat och jag är beredd att hålla med!!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Tack för en fantastisk torsdagkväll! Det var verkligen aslyckat och jag kände oxå att vi kom varandra närmare :) Verkar som att vi hade en del att ta igen och jag håller med om att vi måste göra det oftare, det behöver ju inte vara 3-rätters.
Kan tänka mig att det vin-glades (hihi) en hel del med cykeln på väg hem..

När A kom hem hittade han mig dansandes och skrattandes för mig själv med ett vinglas i handen, så full jag var haha! Därmed oxå lite bakis idag, men det är bara att köra igång om några timmar igen :)

Ha en riktigt göttig sista dag på jobbet!

2007-11-16 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback