Sådär

Jag har semester i en vecka, känns underbart!!

I fredags så åkte vi hem till Sandra Motte & C och käkade ostbricka och drack bubbel och sprit, vi blev alla lite sliriga (Mest jag och sandra??)
Så vi gick hem redan vid 23,30 någon gång??

På lördagen så gick jag upp tidigt och tränade (Har fortfarande träningsvärk)
Sen så duschade jag med min älskade och råkade halka lite i badkaret (Aj,aj)
Vi åt gott och mös hel kvällen

På söndagen så åkte vi upp till min mormor där det bjöds på middag och vi tittade på en film det var mysigt och mormor eldade i hennes nya kamin så en riktigt skönt bras-värme spred sig i hela tv-rummet.. mysigt

Igår åkte jag & A till DK, vi åt gott, strosade runt och körde till lite olika ställen, en del shopping blev det också, förvånad?


Idag så ska jag bjuda sanni på tre rätters, så jävla redig!!! Avancerat som tusan men det är hon helt klart värd!!
Jag ska även inom Motte's jobb och ta en fika, så mysigt

Skönt att vara ledig!!

Just det, jag är själv hemma, A är på kurs i göteborg

HATAR att sova själv, är så jävla mörkrädd, men med ett par glas vin i kroppen efter middagen så är jag nog hemma...

Puss på Er!!

Sandra är en "Sur ren"


Vår otroligt goda ostbricka =)


Ett helt zoo (4katter, sandra är stödhem åt två) Alla ville äta


Snattran ville lägga sig och sova (Aldrig träffat en katt som är så kelen) kunde gå runt med henne på axeln hela kvällen


Några var med "Sliriga" än andra


NÅGRA VAR MER "SLIRIGA" ÄN ANDRA.......


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hemma hos mormor, mysig värme i huset mitt i skogen

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va du dricker vin hela tiden, hahaha

2007-11-20 @ 13:06:25
Postat av: Alexi

haha, jepp. im an alcoholic (Alkoholist på svenska) =)

Postat av: Anonym

ahaaaaaaaaaaa I´m a alcoholic menade du, jag fattade först inte ;) !

2007-11-20 @ 15:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback