Ohhh!

Jag har ångest
Jag har ont i Magen
Jag har sorg i mitt hjärta
Jag har funderingar
Jag har Panik
Jag är nervös

Nu drar jag.
Detta är sista dagen som jag har något att luta mig tillbaka på...sista timmarna
När denna dagen är slut börjar mitt nya liv, min nya utmaning, min nya chans.

Jag är livrädd men överlycklig
Jag är ledsen med glad
Jag är otålig men tålmodig
Jag är ängslig men spänd

Jag befinner mig i ett virrevarr av känslor och jag vet inte riktigt vad jag känner.

Jag VET att jag är lycklig och jag VET att jag gjort rätt val... innerst inne... MEN just nu så kan jag inte hjälpa att må dåligt..

Jag avslutar ett STORT kapitel i mitt liv idag, jag lämnar kollegor, rutiner och trygghet bakom mig för att satsa på något som för mig är helt främmande, något som jag ALDRIG satt ett finger i förut och kommer in på en ny arbetsplats med NOLL erfarenhet.
Jag KAN trots allt detta arbetet, jag vet vad det handlar om och jag VET att jag kan mitt jobb.

Detta ger jag upp för att börja om från scratch, raserar hela min grund som jag står på för att börja bygga en ny mark att stå på som förhoppningsvis visar sig vara lika stabil som denna.

Vad fan har jag gett mig in på??

Det var ett utmärkt val av mig att vara ledig en vecka, jag kommer vara ett vrak innan jag hämtar mig...

Det är nästan som att göra slut med en pojkvän på något vis, Man finner sig själv funderandes på gamla minnen, på när allting var som bäst.. på allt som gjort mig starkare och på alla sätt som jag utvecklats.
På allt jag lärt mig och på allt jag lärt andra.
På det sättet som jag levt genom mitt jobb
På det sättet mitt jobb levt genom mig
och på det sättet jag & mitt jobb levt genom varandra.. (Oj kommer det en liten tår mån tro?)

Jag har fått se två tårar idag, från två olika personer och det skär i mitt hjärta... att jag kunnat komma så nära personer och "Rört" vid dem på ett sätt som framkallar tårar vid avsked...

Det är trots allt slutet av en ERA....det är det onekligen...

Jag må ha ångest men jag känner ingen ÅNGER

Idag är Sista dagen på mitt gamla liv

Men IMORGON

Imorgon är Första dagen på mitt Nya liv och det käns underbart!

Jag välkommnar alla nya utmaningar med öppen famn

FAN!

                                                                     Jag Är Verkligen Redo för detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback