Nu känns det bra

Vaktmästaren var här kl 8 imorse och luftade elementen, värmen kom lika fort som den försvann igen,
Jag ringde upp ansvarig och förklarade att värmen dött igen varpå han ursäktade sig med att berätta att det fanns ett stort läckage i källaren.
Varför har inte hyesgästerna blivit informerade om det?

Nåväl, de skickade ännu en kille hit för att lufta igen runt 10,00 och nu är det fortfarande kallt MEN det verkar lovande för elementen är fortf varma, så jag ger det ett dygn, det är trots allt många kvm som ska värmas upp... men jag hoppas att detta värme-problem äntligen kommit till ett slut =).

Just det!
Annika när du läser detta, min mobil har dött och jag kommer inte få tillbaka min extra mobil förän vid 21,00 ikväll.
Jag hade lovat att mysa lite på stan med A imorgon eftersom han varit på kurs hela veckan.
Vi kan väl se hur det blir?
Du skulle frågat tidigare ;)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback