Mina vänner är underbara!

Imorgon så bjuder "Mäklar Sandra" mig på middag, det ser jag fram emot!
Det ska bli så mysigt och roligt!!!

Förhoppningsvis hinner jag baka innan jag åker till henne annars så får mina kollegor avnjuta GB-glass istället på min sista dag haha

På fredag så ska jag & A hem Till Sandra & Christian för lite quality time med dricka och sällskapsspel... extra mycket dricka för att fira mig såklart =)

Ohh det påminner mig om en sak!
Måste ringa mormor =)


Bahhh, är det någon annan mer än mig som har brist på pengar?

Konto Saldo: 1100,16:-

Och det som är speciellt oligt är att nästa vecka har jag en veckas semester och är utan pengar.

Nu är jag extra tacksam över att jag har ett mastercard  för jag värar ligga hemma och slöa =)

Kommentarer
Postat av: Sanni

Jaså är det så jag heter nu haha :) Hoppas du gillar vilt, för jag kommer antagligen att bjuda på det. Och så vin såklart!

2007-11-14 @ 17:17:46
Postat av: Alexia

Nejdå, i mina ögon är du alltid sanni!!
Men för att alla andra ska fatta är det bäst att jag skriver "Mäklar Sandra" hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback