Meny

Såhär tänkte jag laga till det idag (Om du hinner läsa här Sanni)

Förätt: Räkcoctail m citronskal, majonäs & dill

Huvudrätt: Fläskfilé inbakad i smördeg med gorgonzola. till det potatishalvor i ugnen med olivolja och kryddor, Rödvinssås (Bordeaux)

Efterätt: Ginoa med Hallon & blåbär till det gammeldags vaniljglass

Så du vet Du/Ni vad som serveras ikväll, hoppas det blir gott (Jag hoppas jag lyckas laga till det)

Nu ska jag & mitt feta arsle städa undan lite (Vi har haft hantverkare här hela dagen och det ser förjävligt ut)

Bilder kommer imorgon.

Hur har ni haft det idag annars?

Tänker på Er alla, puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sanni

Tack för den fantastiska middagen (efterrätten kunde jag dött för, helt ärligt) och det underbara sällskapet, det var länge sen jag skrattade så mycket! Sist var vi djupare än fan men den här gången var vi extremt ytliga och barnsliga :) Och med tanke på att vi bälgade i oss en flaska rött var + piggelinarna och ett jätteglas melonbacarditjosan är det ett under att jag inte är bakis idag..

ps. Har du bytt till vinterdäck förresten? Hahaha!

2007-11-21 @ 13:24:59
Postat av: Alx

Ja det blev verkligen alldeles för mycket, men så är det när man sällskapsdricker, haha
Tror du inte vinterdäcket försökte komma tillbaka sen? jag släppte inte in det haha!!

Ja, vi var verkligen barnsliga men så underbart skönt att bara kunna släppa allting för en stund =)

Hörde att du var i skolan redan kl 10 dagen efter, starkt jobbat kompis!!

2007-11-22 @ 07:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback