Louise

Louise tog den 333:e kommentaren!

Wiihoo!

Grattis!

Tänk så många kommentarer jag fått nu! =P

Idag slutar jag 15,30, jag ska ner på stan och hitta det sista till min dräkt, får se om det blir något bra
Har verkligen noll fantasi, det började riktigt bra men nu är jag så osäker och har beslutsångest...

Jag ska köpa lite olika saker idag så får vi se om det blir något av det, annars får jag fundera och ge mig ner på stan imorgon efter jobb, då blir det stressigt vill jag lova!

Att det alltid blir såhär? varför? ja, jag har ingen aning om varför... men det blir alltid såhär..

Nu ska jag ta lite nässpray och tycka synd om mig själv! kram


Kommentarer
Postat av: Louise

Tackar! Vilken ära:)

2007-11-01 @ 12:44:03
Postat av: Miia

Var din sambo på konsert igår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback