Lite julklappsfunderingar

Jag kom på (Vad jag tycker är) en fyndig idé att ge till sin mormor!

En almanacka!
En personlig sådan!

Men bilder på oss i familjen och henne själv.

kostar inte mer är 199:- (Exl frakt) och det är det helt klart värt!

Så då kan jag hitta några gammla julbilder att lägga på decemer, några fina sommarbilder att lägga i juni och ni förstår vinken?

Tycker jag är en väldigt bra idé och jag tror hon kommer uppskatta det.

Det finns massor med roliga saker på
EXTRAFILM (Klickbar länk)

Har ni hunnit hitta några julklappar ännu?
Det har jag, fast en som jag köpt till pappa får jag ge honom på söndag i farsdags present...

Ska ni fira fars dag?

Kommentarer
Postat av: Miia

Tänk på att de flesta foro grejerna har detta så du kan hitta billgare o bättre *vet* Jo, en kille på konserten var sjuuuuukt likt han


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback