Kattvakt

Jag är stödhem åt fem små kattbebisar som är 5veckor gamla.
Otroligt söta små gullungar, de äter velling från flaska men även små torrisar från skål.

De är verkligen otroligt underbara!!

Jag är helt såld och jag vet att mitt hjärta kommer brista lite när dem lämnar mig på Måndag.

De är som små bebisar och bara den som inte har hjärta (Eller hjärna, finns ju folk som inte har det heller) kan låta bli att förälska sig i dessa små underbara varelser.

Jag är som sagt helt såld.... och jag måste säga att jag fungerar grymmt bra som "Extramamma"...hihi

Här kommer några bilder

A ligger på golvet med ett gäng som nannar och ett gäng som tittar nyfiket mot kameran
image650

A Matar en hungrig en
image651

Liten Buse...
image652

Mer bilder kommer kanske imorgon på de små älsklingarna.

Min mamma & Moster var här tidigare på fika och det var nästan så mamma (Som inte alls tycker speciellt bra om katter) smugglade med sig en hem...

Kan dem inte vara såhär små ALLTID??

Inte??.........

Nä, okej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback