Jag Tror....

Jag fick en stor bok slängd på mitt bord idag, jag ska skriva upp för truckkörkort nästa vecka den 7:e
Blir till att plugga satan nu... jag har NOLL kunskaper om truckar än så länge... FAN vad nervös jag är!

Blir till att lägga körkorts teorin åt sidan och när jag fixar truckkörkortet så får jag se om jag hinner plugga till b-körkortet innan den 20:e dec.....

Lite av vad som händer här på jobbet....bara

Ikväll så kommer det hem lite kompisar från TO (Och föredettingar)och äter lite mat och dricker lite vin....

HUR FAN SKA JAG HINNA!!??

Jag har varken handlat vin eller käk....(Jag VET, Dålig Planering)

A har lovat att städa och göra iordning hemmet så jag hoppas verkligen han gör det denna gången och inte bara gör "Lite grann här och lite grann där" som det så lätt blir annars....

Jag räknar med att Louise kommer vid 18,00 så jag har eld i rumpan från 16,30 haha

Men jag tror nog flickorna förlåter mig om jag tvingar dem att hjälpa mig plocka fram allting =)

Trevligt, Trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback