Jag är på kasst humör idag

Sedan jag började idag 07,00 så har det bara ring in assholes!!!

Riktiga praktarslen,
Otrevliga jävlar
Folk som ej har vett
Folk som är oförskämda
Folk som tror att de är bättre än en
Folk som slänger luren i örat på en
Folk som krävt saker som är helt otroliga
Folk som inte har förståelse för att "Oj vår trappa är smutsig" inte kommer före "Någon sköt just isönder våra fönsterutor"

Och det har gjort mig så jävla satans bitter idag!!!!

Men tro inte att jag inte är ett anus tillbaka, jag sitter här och biter huvudet av dem som stroppar sig
För detta är trots allt min sista vecka OCH
 
                                                  denna veckan så tar jag ingen skit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback