Jag är kanske lite omtyckt

Jag gör kanske fler avtryck än vad jag trodde att jag gjorde på detta företag?
Idag kommer nämligen vår ur-söta städerska Göta och lämnar en überfin blomma!
En orkidé av något slag skulle jag tro, i en kruka som är gudasnygg!!!

Då känner man sig verkligen så omtyckt så till den milda grad att jag får tårar i ögonen (Fan så känslig man är)

Och jag kan verkligen känna att jag hittat en liten kompis i Göta (som snart är nära pension).. vi pratar och skrattar och hon är alldeles för underbar helt enkelt!

Och bara för denna lilla blommans skull så kommer jag komma ihåg henne mycket längre än vad jag kommer komma ihåg andra (Förutom dom som jag bär med mig i min vänskapskrets såklart), det är det lilla som räknas men som uppskattas så mycket mer!

Ett vänligt ord, en fin gest.. ni förstår vinken va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback