Hur jävla redig är jag?

Igår var jag super husfru!

Jag gjorde baconinlindad kycklingfilé med currysås & ris och till det en stor kladdkaka på mjölkchoklad!
Det blev så himmla bra!!!!
Fast, chokladkakan blev lite simmig. Man skulle nog använda blockchoklad som det stod i receptet men jag ville gotta till det och tog marrabou's hihi.

Den gick att äta och himmelsk gott var det, väldigt kladdig!

Hmm, fan vad bordet ser skitit ut , dax att dra ännu ett lager olja över?
Det ska tydligen göras någon vecka efter första målningen haha, det har vi INTE gjort, den ser lite glåmig ut... Bah!
Vem har tid med sådant?
Någon som vill komma och måla vårt bord?
Allt är färdigt, vi har färg och penslar men inte tiden (Snarare orken)
image618

Vi hämtade hem katterna från A's föräldrar igår (Vi ville inte ha dem hemma under festen) och de blev lyckliga (Katterna alltså). Doris pratade och skrek när hon såg oss. Lasse berättade att hon inte låtit så under hela vistelsen, tror hon känner igen sin Mammi & Pappi.

Så resterande av kvällen, som spenderades i soffan så låg hon där, Doris.. troget bredvid sin Mammi och bad om kli. tassade på mig för att känna att jag verkligen var där, och det var jag.

image619

men min fråga till Er är
 "Hur Jävla Redig var jag igår egentligen?"

Keep in mind att det annars blir en korvstroganoff eller chili con carne mitt i vardagen =)
Eller så blir det helt enkelt "Take Away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback