Förtjänat detta!!

Sitter på jobb och har inte så mycket att göra, det känns helt ofattbart bra här!

Egna visitkort, egen bärbar, eget kontor, egen stämpel med mitt namn och allting på, är ni avundsjuka?
Haha, det är kanske inget att skryta om om jag tyckte det var en "STOR DEAL" för lilla mig =)

De har massa planer för mig också:
Jul lunch
inventeringslunch
Kurs i London
Tjänsteresa i Österrike
Kurs i tyskland
Kurs i oslo
Truckförarbevis
Utbildning i danmark

Igår var min första dag och jag kände flera ggr under dagen att jag inte skulle fixa det, det är för svårt, ekonomi, kontrakten, upplägget....men så säger de så underbara saker som att de inte kräver något direkt utan att jag ska ta allting i min takt, att de inte förväntar sig att jag är någon expert, att jag ska säga till hur/när/vad jag vill göra och lära mig. de räknar inte med att jag behöver jobba själv förän till sommaren om jag inte vill börja tidigare
De sa t.o.m: behöver du skicka ett mail, kolla något på nätet eller ringa något samtal så gör det, här är vi inte så gnälliga med sådant.

Sånt gör att jag bara vill göra mitt bästa, att jag vill jobba till 100%, ge dem allt jag har och lite till...

Känns kul att någon satsar så på en och att jag vet att jag förtjänat detta och inte bara får det serverat i brist på annat av en annan anledning


Jag har förtjänat detta!!
Detta är MITT
Mitt Egna!!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Åh vad kul att det verkar så bra! Jag är faktiskt lite avundsjuk, vill oxå ha en egen stämpel.. :) Vissa andra företag (nämner inga namn) borde verkligen behandla sina anställda på samma sätt som ditt företag. Då hade nog inte alla sjukat sig konstant eller sagt upp sig efter bara ett par månader..

2007-11-27 @ 18:54:28
Postat av: Alexia

Du kan få låna MIN stämpel så kan vi ta bort Alex och skriva ett S före "Andra" vad säger du om det ;)?

2007-11-28 @ 08:02:33
Postat av: Sanni

Hihi låter bra :) Saknar fortfarande kisarna.. :(

2007-11-28 @ 23:27:49
Postat av: Alexia

Du får gärna komma över och gosa med dem igen ;)

2007-11-29 @ 08:32:03
Postat av: Sandra

Jag vill OCKSÅ låna stämpeln!!!!!!!!!!=(

2007-11-29 @ 08:59:36
Postat av: Sanni

Vadå har du kvar dem?? Jag kommer!!!

2007-11-29 @ 09:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback