Föräldrar

Jag hade mammsen och moster över på middag igår, lite enkelt bara.
Chili con carne och nybakat bröd... det var gott och mysigt med lite sällskap nu när A är i göteborg.

Vi skulle egentligen träna men mamma hade ont i halsen och min moster hade ont i sina hälsenor så jag tänkte inte cykla ut dit själv (tar typ 40min) utan jag ville hellre spendera tiden med mina kära =)

Sen följde jag med mamma hem till Bara för att vara lite social med resten av familjen, det var så grymmt underbrt att bli ompysslad som på den gammla goda tiden.
en film, lite tända ljus och hela familjen samlad (Nåja nästan)... underbart

Sen att få sova i sitt flickrum har ju oxå sin charm, man funderar på allt som man gjort där inne, när man låst in sig för att komma undan sina föräldrar. När man slammrat i dörrar för att man inte fick som man ville.
När mamma sen kom in för att sluta fred och vi båda satt där och grät (mest jag haha). och de man pussat på, där man kommit överrens om att vara "Flickvän/pojkvän", där man haft sleepover med tjejkompisar.
När man varit ute sena kvällar för att smyga in genom sovrums fönstret. Man trodde man var så jävla smart men mama visste precis allting... hökögat!

Och nu är jag hemma igen, hemma vid datorn.. undrar ni varför jag är så tidigt uppe?
Vår vaktmästare kommer (För 4:e gången) för att lufta våra element..... jag är så trött så trött!!

inte trött nog för att lägga in lite bilder från vår middag

Stort vinglas, jepp
 




Bilderna som följer är blogg-förbjudna, verkligen.

Hoppas Ni får en jätte fin dag, det är underbart väder ute!
Friskt och lagom kyligt för min smak =)

Nu ska jag öppna för vakmästaren!

Vi Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback