Det känns ändå rätt bra!

I Mars Fyller mitt Nya Jobb (Jungheinrich) 50år och de bjuder HELA företaget på en resa till Österrike, inklusive mig!

Det tyckte jag var jätte snällt eftersom sista anmälningsdag var i September men att de ändå ville inkludera mig.. så snällt så snällt!!

Vi ska titta på en utav våra fabriker (Ja, man måste ju lära sig något också)

Men detta är också den enda arbetsrelaterade uppgift som vi kommer göra under dessa dagar.

Det blir skidåkning, boende på 4-stjärnigt hotell och goda middagar, ett perfekt sätt att lära känna resten av människorna där!!!

Torsdag till Söndag kommer jag befinna mig i barnbacken i skidskolan hahaha, underbart!!!!


image622

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad nice!!! Intervjun jag var på idag lät riktigt bra..högre lön, mer att göra. Kan det blir bättre?

2007-11-12 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback