Den 20:e December

Den 20:e december kl 09,20 lägger jag(Om allt går bra) en del av min ångest på hyllan för gott

Då sätter jag mig nämligen på en obekväm stol, gjord i trä och stål.
Framför en dator från 1800-talet och skriver mitt teoriprov för körkortet.

Jag har fantiserat om hur salen ser ut:

"Där är gamla träbänkar såsom man hade i skolan när man var liten
De är placerade på rad så att vi alla sitter på en längd
Gamla bruna taper pryder väggarna och halva väggen består av träpanel
Vi har alla fått varsin stol med träsits
Vi har gamla vita tangentbord framför oss som blivit gulfärgade av smuts och äckliga fingrar
Skrämarna är stora och även dem blekvita"

bbrrrrr, the horror.... kanske får ta med mig kleenex?

Nåväl, en liten onödig information till Er alla där ute, jag har tänkt skaffa mig en tidig julklapp från mig själv =)

-------------------------------------------
Jag har också ett super duper program hemma som jag bara ÄLSKAR!
Sandra Motte ska vi sätta oss och öva ihop?

image621

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, men jag kanske skulle övningsköra lite först?=) Jag har totalt sett kört bil ca 5 ggr. EVER.

2007-11-08 @ 12:30:41
Postat av: Alexandra

MEN DU, det hjälper om du vet vad du gör i trafiken! teorin kommer först. tänk om du kör mot enkelriktat, missar en väjningspliktskylt eller inte vet vem som har företräde på specifika platser.
Folk kommer hänga på tutan som galningar och där sitter du, helt lamslagen så du får gå ut och byta plats med C så han får ta över. TRAFIK KAOS råder och där finns någon som känne rigen dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback