Värsta Löken!

Igår när vi lagade mat så skulle jag hacka löken...
Jag får en blixt-smart idé(Kanske inte så smart ändå)

Jag utmanar A att ta en stor tugga av löken, som om det skulle vara ett äpple... jag vill ju veta hur det är men jag vill såklart inte smaka själv... så dum är jag inte...

Jag: - Men kom igen, kan du inte bara ta en bit?!!

A: - Näää varför ska jag göra det?

Jag: - Meh! det är kul ju! en kul grej bara, se vad det smakar! jag tar en tugga om du tar!!

A: - Jag tar om du tar först!!

Och nog om det, jag för in löken som om det vore ett äpple... tar en stor tugga och sedan kör jag upp löken i ansiktet på A, han tar också en tugga och där står vi, tuggandes som två små hamstrar, ögonen rinner.. vi utmanar varandra, vem kan äta upp först??

Spänningen är olidlig men efter att jag fått mascara i ögat efter alla tårar så ger jag upp... spottar ut löken och direkt efter spottar A ut sitt...  han förklarar att det bränner i munnen på honom....

Sedan dansar vi en långsam dans i köket...

vi kan kalla det en segerdans...


THE END

image352

Kommentarer
Postat av: A

Det var jätte roligt men fy fan, det kändes!!!! Kisses

2007-05-23 @ 10:46:38
Postat av: Sanni

Haha ni e sjuka :)

Postat av: Alexia

haha jag vet! men det ska va gött Å leva

2007-05-25 @ 11:20:12
URL: http://critic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback