Valborg

hur spenderades er valborg?

själv åkte jag, pojkvän, syster och hennes X ut till pappsen för att grilla.
mamma var i Höör och tog hand om morfar och det är synd om pappi skulle vara själv.. vi grillade och hade det mysigt..

Åkte hem och gick direkt till sängs, jag var helt slut....

på tisdagen så skulle det inhandlas soffa men tror ni det blev så NÄÄ.. fel färg och allt var fel.. vi avbokade allt planerat och bestämde oss för att vi kunde klara oss utan nya soffor tills efter USA.
Det är ju inte som om våra är sönder eller något, det handlar mer om färgmässig kombination.. well well

Vi kastade som sagt alla planer på soff-köp i sjön och begav oss istället till Danmark för lite kvalitetsshopping...
kom hem med
1 par pumps
1 kjol
1 par örhänge
1 sjal
1 väska
1 kavaj
och lite underkläder..

Detta är alltså det 6:e par skorna jag köper på två veckor... förstår ni hur sjukt det är!?
Helt galet!

jag borde avlägga en Ed på att inte shoppa mer skor under denna månaden, för att börja mjukt...
det är kanske bara det som kan få mig att sluta....

nåja jag ska lägga in en bild sen så ni får se...

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback