Typiskt

Mina nya snygga pumps suger, i den meningen att klacken precis gick av!!!

kanske inte precis, det kna ha varit så länge...

i flera veckor.. jag är inte så uppmärksam!

men idag när jag gick på vårt fina luminatgolv på jobb så tyckte jag det klickade ovanligt mycket från den ena foten(Läs skon) jag kikade ner vända fotsulan uppåt och mycket riktigt den ena klacken var helt vit i avsaknaden a en svart klack....

Så ännu mer jobb som ska göras innan man åker för dessa skorna ska bannemig med på resan!

Så jag har numera två par skor att klacka... känns onödigt... men nödvändigt...

Jag såg att jag hade mer kvar på kontot än avd jag väntat mig... vad tycker ni jag ska göra?

1) Shop till you drop
2) Spara Pengarna till resan

Jag tycker alternativ 1 passar bäst.. jag ju ändå sparat ihop det jag SKA spara.. eller hur? eller??...

Bahhh, jag vet att jag BORDE spara men det finns så mycket fint där ute som skulle pssa så bra på mig!!

image353

Kommentarer
Postat av: Miia

Äntligen fick jag lite tid att läsa, låter som ni har mkt på jobb precis som vi. Här är det bara 15 dgr kvar :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback