Träning, Uppdatering

Hur tror nig det går med vår träning? det som vi skulle göra sammtliga dagar innan Resan?

Det går faktiskt BRA! Riktigt bra t.o.m... jag trodde inte vi skulle klara detta, det är så lätt att stanna framför Tv:n efter att man ätit eller innan...

Igår var en sådan dag! En frestelsens dag!

Det var så skönt att sitta framför tv:n.. det var ju Coops på kanal 6 och det är ju vårt favvo-program!

Men A gick på och proppsade på att vi skulle gå! så jag reste mig fint från soffan och gjorde mig iordning...
Då säger A
- vi kanska ska skita i det ändå? orkar vi?

och då var det min tur att dra med honom.....

så det är bra att vi kan dra med varandra!

Vi gick hurtigt genom möllan och runt till friskis och sen genom parken och sen ner och upp i alla gator runt vårt kvarter.. vi orkade inte gå till pildamsparken, vi var hungriga som det var redan...

Det känndes så dumt att sporta mitt bland betongen...blä.....

Så idag är det 35 Dagar kvar till USA resan, mycket promenader och träning blir det då!
skönt!

Idag ska jag hem och prova de bikinis jag köpt, sedan ska jag lämna tillbaka de som inte var något att ha....
The horror!!!
Ohhhh the horror!!!!

Hoppas det går bra!!!!

130983-350



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback