Tacka folk...

Idag är jag ledsen,
jag har fått mail & sms från personer som beklagar sorgen och från personer som bara vill berätta att de finns där... det känns underbart!

Tack Anna för dina spontana kommentarer! de förgyller hela min dag ska du veta! du är underbar! kram

Tack Sandra som skriver att jag alltid kan ringa om jag vill prata! tack, jag vet att du finns där!

Tack Sanni som vill att jag ska veta att jag alltid kan ringa, närsom. Du är så snäll!

Tack Louise Som beklagar sorgen och sänder ett par väl valda och sanna ord!  stror kram

Tack Emma som ställer de riktiga/viktiga frågorna, och som ger sitt stöd 24-seven. Puss

Tack Frida som hälsar att vill jag, så kan jag prata med henne, det känns skönt att höra det! Puss 

Det är skönt att ens vänner träder fram i sådanna situationer... då vet man vart man kan vända sig...
alla har vi varit där eller så kommer vi dit...
---------------------------------------------

Jag har avslutat ännu en vänskap, en vän som jag får jaga, jaga och jaga.. trots flera sms där jag berättar att jag är orolig över hur hon har det så får jag inget svar.. antingen så vill hon själv inte vara kompis av någon anledning, eller så har hon inte tid att skriva tillbaka... men när man ligger där i sängen och ska sova är det så svårt att ta mobilen skicka ett "jag är OK"?
jag har helt enkelt gett upp, så med en stor klump i bröstet över att något kanske har hänt med henne så får jag dra mig tillbaka... 

jag vill inte jaga för skulle hon vara okej så har jag ödslat dyrbar tid på någon som uppenbarligen inte var värd det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback