Svartsjuka på hög nivå...

Igår var jag, Frida & A och handlade och fikade... super mysigt och Frida var tvungen att handla MASSOR av saker inför hennes resa...

Jag hittade en bok på rea... pocket rea.. hela 1:- skulle de ha för den så jag slängde upp den på kassabandet och A blir tjurig.. varför ska jag köpa en bok som handlar om en manlig porrskådis. En av tidernas största...

- varför ska du köpa en sådan bok med alla hans bilder i, då ska jag köpa en massa böcker med kvinnliga porrstjärnor och läsa dem!!!!!!

för det första, personen i boken är HOMOSEXUELL, bög, gay... ni fattar vinken....
För det ANDRA så finns där inga bilder! NADA!!!!

Men utav ren respekt så gav jag den till en arbetskamrat.........

Så nu ska jag kila iväg och köpa en massa böcker om kvinnliga porrskådisar..

för i vårt hem.... i Malmö... i vår lägenhet

Är det tillåtet att läsa endast om kvinnliga porrskådisar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback