*suck*

Hela helgen har varit sådär.... väldigt mycket upp och ner mest ner.. och 100 miljoner blandade känslor efter begravningen.. som jag kommer skriva om i ett annat inlägg en annan dag...


Jag satt hundvakt Lör-Sön vilket jag tror var bra.. så jag fick annat att tänka på...

Lördagen så regnade det mest hela dagen.. men framåt eftermiddagen så sprack det upp och solen lös än en gång på vårt fina landskap... Vi Bestämde oss för att agera snabbt och tydligen så tänkte alla barnfamiljer likadant, de kasade in ungarna i baksätet och for i 180/km/h mot folketspark. så när vi kom ner för att hä,mta vår bil så var det värsta blodsbadet.. alla skulle in med ungarna i folketspark...
Vi däremot styrke kosan mot Lomma Beach... hundarna flög ner i vattnet och vi tittade på.. det var rätt skönt att det var så folktomt... underbart...
När vi kom hem hade alla barnfamiljer tröttnat och åkt hem så vi fick plats...

Söndagen var jag tydligen väldigt poppis bland mina vänner.. tre personer vill träffas på samma dag.. sen flera dagar kan det vaar helt jäkla dött.. varför inte sprida ut det?
Emma Skickade sms och ville gå en sväng i stan
Frida ringde och frågade om vi kunde ta en prommis
Sandra ringde och frågade om vi skulle göra något...
Eftersom jag redan lovat sandra sedan innan så var inte valet särsklit svårt...

Vi slängde in hundarna i bilen och åkte till bokskogen.. där promenixade vi bland lera och kryp... sandra gick ständigt och slog sig på armar för att se till så att hon inte blev biten och jag klatschade runt i den våta leran med mina flipflops...(Ja jag vet att de inte är Skogs-skor)
Därefter så satte vi oss på jaktpaviljongens café och tog en kladdkaka sammtidigt som vi tittade på hundarna som snusade runt..
Bilder kommer senare när jag lagt upp dem.. typ ikväll...

P.S Där finns en del bilder på en anka som sandra blev helt förälskad i och fotograferade nästan ihjäl... D.S

P.S2 Den ankan var faktiskt väldigt vacker D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback