Student

Sjung om studentens lyckliga dar!!!

Idag tar min söta Emma studenten... jag har blivit bjuden och ska självklart komma....
Mitt bihang i denna blogg känd som "A" eller "Pojkvän" tackade vänligt men bestämt nej genom att säga
- Jag kör dig dit och hämtar men jag ska inte vara med. tror du att jag vill vara på samma ställe som ditt X?!

Jag förstår honom till viss del men hade det varit jag så hade inte jag velat stanna hemma medan A är ute och roar sig med sitt X... nee då hade jag följt med och klistrat mig vid hans sida som en igel.. eller nja jag hade i.a.f  följt med!

Mycket riktigt så kommer mitt X vara där.... tycker själv det ska bli ganska jobbigt.. inte för att träffa honom men för att träffa det gammla "gänget".. störigt.....
Jag & X:et gjorde slut för 5 år sedan om inte mer...


Kom just på en sak!
Ska man ta med sig sin studentmössa?  Har alltid tyckt det varit så himmla fjantigt.. men det är kanske tradition?
Folk brukar ju ha det, så ser man deras skruttiga jävla mössor och suckar...
Fast hon går ju trots allt på samma skola och samma utbildning som jag gick... man ska kanske hedra?

vafan..

Kommentarer
Postat av: Thomas

Nya FilmRecensioner av mig idag på TheGuide.
Vi ses i vimlet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback