R.I.P

Igår dog morfar.. han somnade in och hade inte ont vilket måste vara den största lättnaden att veta just det!

han dog på natten och fick ligga hemma tills 10:30 dagen efter. mamma ville inte ringa mig på jobb utan väntade tills jag slutat...

Jag grät inte så mycket som jag trodde jag skulle göra, jag har gråtit så mycket innan dess, tror mycket har att göra med att han "avslutade" så fint, vi alla visste om att det skulle hända närsomhelst så alla var beredda på det, men det är ändå svårt att få grepp om det.... men vi kommer nog alla bli varse om det på begravningen..

Mormor har tagit det rättså ok sa mamma, just nu är ju både moster & mamma uppe hos henne så tomheten infaller väl först när hon blir ensam...

sovit dåligt inatt, svårt att somna för tårarna bara rann trots otaliga försök att "andas djupt"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback