Nu närmar det sig

Nu närmar det sig med stormsteg!!!!!!!!!

Endast 27 Dagar Kvar tills USA..

En massa ska göras och även fast ni kanske tycker att det inte är så mycket som ska planeras så känner jag mig berättigad att berätta för er chartermänniskor att denna resan är inte bara "Boka & Packa" och sen är allt serverat.. nej nej här är det så mycket mer och eftersom jag är den enda som lyft ett finger med denna resan
( I Kidd You Not)

*Boka flyg
*Boka hotell på 5 olika platser (Vilket innebär att hitta ett hotell med bra faciliteter och bra pris)
*Boka Aktiviteter(Med ett utbud på runt 500 per företag så gäller det att hitta det mest prisvärda)
* Lägga upp budget för mat & Oförutsedda utgifter
* Uppgradera våra flygstolar till buissiness class
* Information om varje stad(Sevärdheter, regler, tipps, varningar o.s.v)
* Boka transfer
* Boka shuttle Till & Från LAX
*Boka hyrbil med försäkringar o.s.v
 
mycket mer än så jag rokar inte sitta och rabbla men det finns en del att ta i åtanke och med ännu en tank på att jag gjort allt själv så kan jag känna att stressen växer en aning för varje dag vi kommer närmre...

Kommentarer
Postat av: Miia

här är hotellen o bilen bokad nu, bara 8 dgr kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback