Mina vuxen poäng...

Skrämmande!!!
Gör testet
här

Din vuxenpoäng

Namn: Alexia
Datum: 2007-05-09
Ålder: 20
Vuxenpoäng: 17
Uppskattad ålder : 31


Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?

----------------------------

Vilket skit test! trots att jag kryssade i att jag INTE har ett ica kort och trots att jag kryssade i att jag inte kör bil så uppmanar den mig att sluta köra bil och att sluta använda mitt ica kort.. haha patetiskt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske jag ska lära mig av dig för detta fick jag:
Du har negativt vuxenpoäng. Är du väldigt ung är det inget att oroa sig för. Är du äldre än 10 år så kanske det är dags att växa upp lite.

2007-05-09 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback