Klagomål

klagomål från Både Louise & Anna om att jag skriver för lite i min blogg....

förlåt förlåt.. jag lovar att bättra mig!!!

Lovar!

För att skvallra lite så har Sandra hittat en lägenhet i slottstaden/Dammfri och flyttar snart.. jag har inte fått ett datum men kan tänka mig att det sker ganska snart....
Gör hon slut med sin pojkvän då, kanske ni undrar?

Nejdå hon vill bara bli särbos... de bodde trots allt på 25kvm... så där fanns inte mycket rum för två....

Grattis till hennes nya 1:a på 45kvm istället. Dit kan ni ju båda flytta där har nu ju dubbelt så mycket rum MUHAHAHAHAHAHA... om det nu är kvadratmeterna som är problemet!!!!??

va va va????

Just det!!!


Sååå..... Tyst...!!!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback