Jag måste lära mig!

Jag måste lära mig att sträcka på mig! jag sitter som en potatis på jobbet.
Jag var alltid så noga med det innan, jag går rakryggad men jag skulle kunna ha så mycket bättre hållning om jag bara sträckte på mig mer!
Jag drar gärna upp mina axlar mot öronen och håller dem där...

Så ner med axlarna och ut med bröstet är det som gäller!

Efter jobb ska jag till Polis Expeditionen och köpa mig ett nytt pass.
Frida erbjöd sig att hänga på och jag är inte den som tackar nej till trevligt sällskap!

Så såhär ser vårt schema ut idag
* Köpa hårfärg till Frida
* Köpa pass till mig
* Gå någon timme i pildammarna!

Det ska bli skönt att komma ut och gå lite! det bästa är ju att man har NÅGON att gå med.. fast å andra sidan!
En bra ipod eller mp3 med bra musik i duger också fint!

image307

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback