Födelsedag

Jeez jag fyller snart år.... jag måste ju anordna stohej innan jag åker till USA...

Jag funderar dels på att ha riktigt galej, fest och sprit och grejer

Jag funderar dels på att ta det lugnt, slå ihop släkt och vänner och göra något mysigt....

Jag vet inte riktigt vad jag är mest sugen på... ska där vara sprit så ska där också vara frågan om "vart ska vi sen när vi ska vidare?" som om min fest är någon sorts förfest.. hell no.. det finns inte en chans i världen...
ska jag ordna och stå i så förväntar jag mig att mina vänner tar det som en födelsedagsfest och inte något "hej vi dricker lite sen går vi vidare till slaght"

Hmm det är svårt för ordnar jag en fest för mina vänner så får jag ordna för släkt dagen innan eller agen efter och det blir dubbelt så dyrt plus att det blir dubbelt så mycket städning....

Jag älskar ju att städa*host,host*

nej det är ett svårt beslut... jag borde kanske vända mig till mina vänner och fråga vad de helst hade hittat på?

Nåå.. skriv ett mail, skriv en kommentar.. skriv något så jag vet vad ni känner

peace!

130983-349

Kommentarer
Postat av: A

Jag är för släktparty med vänner! Ut i skogen och ha 5-kamp med alla! Det tycker jag är en kanon idé. Lite grillning och så. Låter nice =)

2007-05-23 @ 10:48:40
Postat av: Sanni

fest fest fest fest!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback