Fika-Fia

Igår så mötte jag upp Anna vid Simrishamnsgatan 3 för att fika, de hade ingen uteservering och vädret till ära så ville vi såklart sitta ute....

Vi begav oss till stället där man borde vara stammis vid detta laget, Nyhamn.

De har ingen fika så det fick bli varsin stark cider och lite chilinötter & vanliga jordnötter men det funkade fint det med. Huvudsaken var ju det trevliga sällskapet ju!

Vi skrattade och pratade om våra pojkvänner... de är roliga ibland...

Vi pratade även om att vi måste styra upp något, hyra en stuga en helg och bara vara lantliga... det ska bli skönt.. synd bara att de är i USA typ hela sommaren!!! Anna Banana ska vara borta hela & veckor från jobb....helt galet!...

Jag borde kanske ta något mer än mina ynka två veckor... tog bara så lite för att vara shysst men nu när alla andra har minst tre veckor så vill jag nog ha lite mer ändå, det är skönt att vara ledig och det kan behövas en omställning eftersom jag kommer vara ställd på "Los Angeles Time" när jag kommer hem...

Så någon dag innan resan så man kan planera och fixa det sista och någon dag efter så man hinner återhämta sig skulle sitta fint!!

9 timmar bakåt vet ni...

På tal om "vet ni"
Anna: Vet ni!!! Klackning!!! hahaha så internt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback