Fan då!.. uppdatering

Anna kommer till jobbet idag, hon kommer sent för hon kom på att hon kanske glömt att stänga av strykjärnet...
vipps så kommer jag att tönka på att JAG kanske glömt stänga av mitt strykjärn.. jag stressade som fan imorse och kommer ihåg att jag strök min kjol och sedan att jag tittade på min tröja och bestämde mig för att den INTE behövdes stryka... jag vet att jag vända mg om för att packa ner tröjan i min väska och sen kan jag inte minnas att jag böjde mig ner för att dra ut sladden ur väggen!!!

PANNIIIKKK!!!!!

jag kan med säkerhet INTE gå ifrån jobb... pojkvän jobbar i Lund och kan men säkerhet inte gå ifrån...

Det kommer inte hända något... minns den dagen då jag lämnat min plattång på en hel dag... jag försöker intala mig att allt kommer gå jätte bra! att det inte kommer hända något men ändå så tycker jag att det är "safety first" som gäller...

Jag ringer min kära moder och hör om hon kommer befinna sig i malmö under dagen, mycket riktigt hon ska ner till bilverkstaden en snabbis vid halv elva.. jag ber henne åka och kolla och hon ställer upp...*pust*

Nu kan jag försöka att andas ut lite.. i.a.f tills det är kollat.....

usch man blir så nojjig!!!

----------------------------------

Uppdatering

STRYKJÄRNET VAR PÅ!!!!!!
mamma sa att det luktade "varmt" i hela lägenheten.... usch vad obehagligt...

Men mamma hade inte bara stängt av och gått utan hon hade gått runt och snokat.... den lilla slinkan!!!
Hahah hon hittade nog både det ena och det andra kan jag lova!!!!

Hon hade tydligen varit i min garderob för att hitta min klännig till begravningen men inte hittat den!!
Sen hade hon letat efter en av hennes tröjor som jag har liggandes hemma hos mig.... haha sjukt!!!

vilken snokare!!!!

130983-319


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback